مهدی یعقوبی متخصص سئو برای حضور در رنگینگ بالا و صفحه اول گوگل

سئو چیست؟
به طور خیلی خلاصه، سئو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما (صفحات، پست های وبلاگ و موارد دیگر) برای موتورهای جستجو مانند گوگل است. اگر آن را درک کنید و آن را به درستی انجام دهید، می توانید حجم قابل توجهی از ترافیک را از موتورهای جستجو دریافت کنید.
به عبارت دیگر، زمانی که افراد از گوگل برای جستجوی عبارات خاص استفاده می کنند، سایت شما نزدیک به بالای نتایج نشان داده می شود. مردم روی سایت شما کلیک می کنند و محتوای شما را می خوانند.
مفهوم کلی پشت سئو ساده است اما در عمل کمی پیچیده تر است. که البته منطقی است. تریلیون ها صفحه وب وجود دارد و گوگل باید بتواند آنها را درک کند و صفحات مرتبط را در اختیار جستجوگران قرار دهد.
یکی از اهداف اولیه سئو این است که وب سایت شما را از هر چیز دیگری متمایز کند. شما می خواهید سایت خود را تا حد امکان برای گوگل جذاب کنید. هرچه جذابتر باشد، بیشتر به جستجوگران نشان داده میشود و ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. چگونه میتوانید سایت خود را از نظر گوگل متمایز کنید؟
این همان چیزی است که برای شما انجام میدم. براساس استراتژی های عملی و اثبات شده که رتبه گوگل شما را افزایش می دهد.
نمونه کار
طراحی و اجرای سئو برای عبارت آهن آلات ساختمانی و حضور در صفحه اول گوگل برای وب سایت آهن آلات فولادگستر
برای درک سئو، مهم است که درک درستی از نحوه کار گوگل داشته باشید.
موتور جستجو به طرز باورنکردنی پیچیده است و گوگل در مورد نحوه دقیق کارکرد آن بسیار رازدار است. اما در طول سال ها، مقدار زیادی از اطلاعات کلیدی را فاش کرده اند. گوگل وجود دارد تا اطلاعات مرتبط را به جستجوگران برگرداند. به همین دلیل است که همه ما از آن استفاده می کنیم. اطمینان داریم که اغلب اطلاعات صحیح به ما ارائه میکند. اگر به طور قابل اعتماد این کار را انجام نمی داد، هیچ کس از آن استفاده نمی کرد. گوگل همیشه در تلاش است تا بهترین و مرتبط ترین اطلاعات را پیدا کند.
اما گوگل چگونه مشخص می کند که کدام صفحات وب بهترین و مرتبط ترین هستند؟
الگوریتم گوگل از بیش از 200 عامل مختلف هنگام ارزیابی صفحات استفاده می کند. این فاکتورها به گوگل کمک می کنند تا تعیین کند کدام صفحات را در نتایج جستجو بازگرداند. شما یک عبارت جستجو را وارد میکنید و گوگل میلیونها صفحه را بر اساس فاکتورهای رتبهبندی آنها ارزیابی میکند تا آن را پیدا کند، نتایجی که به بهترین وجه با جستجوی شما مطابقت دارند. به زبان ساده، صفحاتی که امتیازات بالاتری دارند، در نتایج جستجو بالاتر از صفحاتی با امتیازات پایین تر فهرست می شوند
همانطور که انتظار دارید، همه عوامل رتبه بندی برابر نیستند. برخی از آنها بسیار مهمتر هستند.
پس کدام یک از آنها بیشتر اهمیت دارد؟
گوگل 100% روشن نکرده است که کدام یک از همه مهمتر هستند، اما به نظر می رسد بک لینک های هدف، سرعت صفحه، تجربه کاربری، محتوا، تازگی، ریسپانسو و بهینه بودن برای موبایل و عمق و دقت از پارامترهای مهم هستند.

نمونه کار
طراحی و اجرای سئو برای عبارت کاشی سنتی و حضور در صفحه اول گوگل برای وب سایت کاشی سنتی چیدمان